Druženje sa blogerkama

Na inicijativu devojaka koje vode blogove Beauty by Keti, According to VeraSSForeverMakeup,
okupile smo se da se upoznamo.
Zahvaljujem se devojkama na pozivu, kao i kompanijama koje su nas podržale (Max Factor, Golden Rose, Esensa, Damb, Sarantis, Ziaja)
Pored mene i pomenutih devojaka, bile su tu i Teodora-Lolin svet, Željka-In relationship with beauty, Aleksandra-Alex Sparrow's Blog.
Sve pomenute blogove sam već pratila, ali je bilo lepo videti uživo i upoznati devojke koje stoje iza istih.
Sve pohvale za inicijativu i odgovornost koju su preuzele na sebe organizujući okupljanje.
Sve je proteklo kao da je ko zna koje po redu druženje, a ne prvo.


Serbian Bloggers Day


Dobile smo poklone, mnogo toga ima zanimljivog, o čemu ću vam pisati u narednom periodu.
Za neke proizvode sam već radila recenzije pa ćemo se podsetiti i tih tekstova.
Najzanimljiviji pojedinačni proizvodi od sponzora su mi: Golden Rose tečni mat karmin u nijansi 10 koji nisam do sada imala, a svi pričaju o njemu. Pink kese koje su nam poslali su prelepe.
Max Factor ima zanimljivu paleticu senki,  Burra losion za telo čiji sam tester probala i odličan je pa se radujem korišćenju. Ziaja nam je spremila paketiće sa mašnicama, pohvale za pakovanja. Micelarna je nešto čemu se radujem. Od Biotena je tu dnevna krema, a od Damb grupe sveća u zanimljivom pakovanju u obliku srca.


Radujem se sledećem susretu, verujem da će nas biti još više da i će ovo postati tradicija. :)

Vera Dimov Photography




Kako biste bile u toku sa dešavanjima ovog tipa, lajkujte stranicu Serbian Bloggers Day.


Do čitanja vas pozdravljam,

Ksenija :)

Comments

  1. Ovo što ste uradile je nešto najdivnije ikada! Kada mediji neće, možemo mi same da se udružimo i napravimo BUM! Tek će se pričati o ovome, samo polako. Baby steps i sve dođe na svoje. Vera me je pozvala da vam svratim makar, ali avaj, daleko sam - zato sledeće druženje ne propuštam! :)

    ReplyDelete
  2. Ksenija srce odlican post i ja ga uskoro objavljujem :) :*

    ReplyDelete
  3. Super je što se napravile ovaj korak. Uh, taj GR 10..da li ću ga ikad uhvatiti :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Lookfantastic kutija za avgust

Novo na Rosegal sajtu

Aura lakovi