Favoriti 2016.

Došlo je vreme da sa vama podelim šta sam najviše volela od kozmetike ove godine. Od svih favorita omiljeni su mi godišnji jer tad stičem narealniji uvod o tome šta sam najviše koristila i šta planiram da koristim i u narednoj godini. Od vas očekujem da mi kažete šta ste vi volele ove godine.



Sve počinje od dobre nege

Weleda krema sa nevenom

Krema koja mi je pomogla u brojnim situacijama kada mi je koža bila iritirana. Univerzalna krema koju treba imati. 


Weleda krema sa bademom

Omiljena krema za ruke. Vredi svakog dinara.


Vichy Slow Age

Kvalitetan proizvod u čijem korišćenju uživam. Nema mašćenja, iritacija, lepljivosti.
Sve preporuke onima koji su u potrazi za dobrom dnevnom kremom, ja je koristim i uveče.


Burra mleko za telo

Hranljivo mleko koje je spas, naročito leti. Pisala sam o njemu ovde.


K piling


Otkriće za 2016. Kupila sam ga kada je već postao poznat u blogerskom svetu. Koža ostaje meka i nije vam potreban losion posle tuširanja zahvaljjući kokosovom ulju koje je jedan od sastojaka.
Recenzija se nalazi ovde.


Phytokératine Extrême

Odlična stvar za farbanu i oštećenu kosu. Obnavlja oštećene krajeve, olakšava raščešljavanje i daje sjaj kosi. Sporo se troši.
Recenzija se nalazi ovde.


Moj omiljeni deo:



Golden Rose tečni mat karmini  

Karmini koji su  obeležili ovu godinu.
Imam ih 10, trenutno,  i svaki mi se dopada na svoj način. Ukoliko bih morala da biram jedan,  izabrala bih nijansu 03. Uskoro  možete očekivati recenziju novih nijansi. Ljubitelji svetlijih karmina biće oduševljeni.



Infallible 24H-Matte puder


Najteži izbor koji moram da napravim jeste u odabiru pudera. Ove godine sam isprobala odlične pudere.
Čak se 4 pudera našlo u užem izboru.
Prevagu je odneo ovaj puder jer pokriva savršeno, matira, traje, a nijansa mi u potpunosti odgovara.


ColourPop Honeymoon hajlajter

Plavi hajlajter koji sadrži bezbroj svetlucavih čestica mora biti moj favorit.


Butter Bronzer

Ovaj bronzer je ,ujedno, i moj favorit decembra jer ga koristim svakodnevno.
Nenametljiv, diskretan, mirišljav.
Već sam ga hvalila u recenziji ovde.




Glossip Milano senka

Brend koji je od 2016. i na našem tržištu. Pored ove senke, koju sam izdvojila zbog prelepe boje,
glas dajem i tečnim mat karminima koji su odlični.
Recenzija senke se nalazi ovde.





Oriflame My Destiny



Parfemska voda iza koje stoji odlična priča o posebnosti svake od nas.
Više možete pročitati ovde.


Odeća

Tu nema dileme.

Sajt sa kojim sam ostvarila saradnju ove godine-Zaful.




Koji su vaši favoriti ove godine? Šta mi preporučujete? ☺

Do čitanja vas pozdravljam,
Ksenija :) 

Comments

  1. Estar, Burra i GR su nam zajednički favoriti :).

    ReplyDelete
  2. I meni je 03 omiljena nijansa GR ruza, a dopao mi se i ovaj Lorealov puder. Srecna ti Nova godina, Ksenija, sve najbolje :) Kristina

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Lookfantastic kutija za avgust

Novo na Rosegal sajtu

Aura lakovi