Helanke sa sajta Zaful

Ovom prilikom ću vam pokazati nekoliko modela helanki koje su mi se najviše dopale sa sajta Zaful.  Za celokupnu ponudu kliknite na: click. To je odeljak koji su oni nazvali opremom za jogu. Tako da ukoliko istu praktikujete, to je razlog više da bacite pogled na Zaful ponudu.

Za početak jedan klasičan model i univerzalna boja. Dopada mi se i ovaj dezen. Sa ovim modelom nema greške, imaju i nešto viši struk.



Sledeći model je nešto šareniji, za one koji vole življe boje.


I za kraj jedan romantičniji i ženstveniji model. Dopadaju mi se  i boja i kroj.  Imala sam slične.



Nadam se da vam se dopao moj izbor i da ste dobili neku novu ideju za kupovinu.

Do čitanja,

Ksenija :)

Comments

Popular posts from this blog

Lookfantastic kutija za avgust

Novo na Rosegal sajtu

Aura lakovi