Bridesmaid dresses UK

Haljine za deveruše su haljine koje su u nekim zemljama veoma popularne, mada sam ih viđala u kod nas na nekim venčanjima. Sve haljine tog tipa pogledajte na sajtu: Bridesmaid dresses UK
Kao u prethodnim tekstovima, izdvojiću modele koji se meni najviše dopadaju.

Prvi model mi se dopada zbog otvorenih leđa i cvetića koji su svuda po haljini. 

ADDYSON | A-line Floor-length Tulle Bridesmaid Dress with Appliques



Drugi model ima lep kroj koji pada i boja mu je fantastična. Mislim da je ova haljina haljina koja se može nositi u najviše prilika i da ja kupujem ja bih ovu uzela.




Ovaj model haljine je popularan u poslednje vreme. Viđala sam ovakve haljine kada je bila sezona matura, bilo ih je u više boja i od raznih materijala.


I za kraj jedna kratka, ali slatka haljina na jedno rame. Meni se dopada i ova boja. Deo oko struka je lepo osmišljen.


Sexy A-line Flowy One-Shoulder Sleeveless Short length Bridesmaid Dress

Nadam se da će vam ovaj kratki izbor biti od koristi ukoliko ovih dana tragate za  svečanim haljinama.

Comments

Popular posts from this blog

Lookfantastic kutija za avgust

Novo na Rosegal sajtu

Aura lakovi